Накази з організації освітнього процесу в 20-21н.р в умовах карантину

РОСОХОВАТСЬКА

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ

ІЛЛІНЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

22750 с. Росоховата вул.. Леніна 26 телефон 3-41-30

 

НАКАЗ

від  27 серпня  2020 р.                                                                №_68_

 

Щодо організації роботи школи

у 2020/2021 навчальному році

в умовах карантину

 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», лист МОН України від 04 серпня 2020 року №1/9-419 «Щодо необхідності створення безпечних умов для організованого початку 2020/2021 навчального року», листа МОН України № 1/9-420 від 05 серпня 2020 року «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році», з урахуванням протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину в зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50,  в залежності від епідемічної ситуації в регіоні («зелений», «жовтий», «помаранчевий» або «червоний» ),

 

НАКАЗУЮ:

 

1.     Здійснити підготовку школи до нового 2020-2021 навчального року з урахуванням протиепідемічних та профілактичних заходів, у тому числі:

1.1.         завершення ремонтних та профілактичних робіт, здійснення прибирання усіх навчальних приміщень та прилеглої території школи (дезінфекція поверхонь, перевірка вікон щодо забезпечення наскрізного та кутового провітрювання; тощо)

1.2.         створення умов для мінімізації ризику інфікування;

1.3.         виокремлення та обладнання спеціального приміщення для тимчасового перебування учасників освітнього процесу у разі виявлення в них симптомів гострого респіраторного захворювання та/або підвищеної температури;

1.4.         передбачення місць для дезінфекції рук, забезпечення наявності засобів дезінфекції та розміщення контейнерів для використаних засобів індивідуального захисту тощо; впровадження заходів щодо застосовування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами;

1.5.         організація питного режиму учасників освітнього процесу, зокрема із використанням індивідуального або одноразового посуду;

1.6.         організація харчування здобувачів освіти відповідно до протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку з поширенням короновірусної хвороби (СОVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України.

2. Розробити та затвердити рішенням педагогічної ради тимчасовий порядок організації освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти в період карантину в зв'язку з поширенням короновірусної хвороби (СОVID-19).

3. Довести до відома працівників школи та батьків  про правила організації освітнього процесу, відвідування закладу освіти та перебування в ньому в умовах профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (СОVID-19).

4. Класним керівникам та класоводам:

4.1 Надавати роз'яснення батькам здобувачів освіти щодо необхідності впровадження в закладі освіти обмежувальних заходів стосовно відвідування закладу освіти сторонніми особами.

4.2 Провести бесіди та інструктажі з учнями з питань безпеки життєдіяльності в умовах карантину

4.3 Організувати проведення першого уроку згідно методичних рекомендацій.

4.4 Спілкування із батьками здійснювати переважно дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв'язку.

5. Визначити особу, відповідальну за координацію проведення інформаційних заходів з профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (СОVID-19), інших респіраторних захворювань.

6. Проведення моніторингу стану здоров'я учнів і працівників школи здійснювати шляхом проведення відповідальною особою за координацію проведення інформаційних заходів з профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (СОVID-19), інших респіраторних захворювань термометрії та опитування щодо самопочуття, а також організації регулярної комунікації з батьками учнів для з’ясування стану здоров'я учнів.

7. Відповідно до рекомендацій МОЗ, ВООЗ, організація освітнього процесу в закладі освіти забезпечується з урахуванням вимог соціального дистанціювання та регулярного моніторингу і аналізу відвідування занять учнями з метою раннього виявлення захворюваності;

8.        Запровадити гнучку структуру навчального року, передбачивши можливість внесення змін до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідеміологічної ситуації;

9.        Вчителям-предметникам на початку нового навчального року виявити рівень опанування учнями навчального матеріалу, яким учні оволодівали під час карантинних обмежень самостійно або із використанням технологій дистанційного навчання, визначити необхідність організації повторення цього матеріалу, спланувати та організувати систематизацію та узагальнення навчального матеріалу, актуалізацію окремих тем, передбачити визначення диференційованих навчальних завдань з урахуванням рівня засвоєння попереднього матеріалу учнями тощо.

10.   Заборонити проведення масових заходів та всі види діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: зменшити кількість комунікаційних вправ, уникати групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проводити ранкові зустрічі із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі.

11.   Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

 

Директор школи               К.П. Цвіркун

 

З наказом ознайомлено:

Змієвець М.Д.

Найда О.М.

Завальний В.В.

Грищук Г.П.

Левківський С.В.

Люлько А.І.

Бринюк Р.С.

Гриник А.В.

 

 


 

РОСОХОВАТСЬКА

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ

ІЛЛІНЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

22750 с. Росоховата вул.. Леніна 26 телефон 3-41-30

 

НАКАЗ

від  31 серпня  2020 р.                                                                №_74_

 

Про організацію роботи школи

в умовах карантину

 

Керуючись рекомендаціями МОН України (Лист  «Щодо необхідності створення безпечних умов для організованого початку 2020/2021 навчального року» №1/9-419 від 04.08.2020 року). Враховуючи заходів щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину у зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головногодержавного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50 (далі -Рекомендації), з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), створення безпечних умов для збереження життя і здоров'я здобувачів освіти, організованого початку 2020/2021 навчального року,

 

НАКАЗУЮ:

 

1.     Розробити та затвердити протиепідеміологічні заходи на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) до 01.09.2020 року.

2.     Призначити відповідальну особу за виконання та дотримання  протиепідемічних заходів до 01.09.2020 року.

3.     Класним керівникам та класоводам:

3.1.         Забезпечити дотримання протиепідемічних заходів під час освітнього процесу.

3.2.         Проводити постійно систематичну інформаційно-розяснювальну роботу серед здобувачів освіти та батьків щодо дотримання протиепідемічних заходів та інструктування щодо користування індивідуальними засобами захисту в умовах карантину.

3.3.         Проводити щоденне опитування з обов’язковою реєстрацією стану самопочуття учня.

4.     Всім працівникам школи забезпечити п’ятиденний запас засобів індивідуального захисту та дотримуватись періодичності їх використання.

5.     Здійснювати харчування учнів, дотримуючись рекомендацій МОЗ.

6.     Організувати питний режим з допомогою індивідуальних ємкостей.

7.     Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

 

Директор школи               К.П. Цвіркун

 

З наказом ознайомлено:

Змієвець М.Д.

Найда О.М.

Завальний В.В.

Грищук Г.П.

Левківський С.В.

Люлько А.І.

Бринюк Р.С.

Гриник А.В.

 


РОСОХОВАТСЬКА

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ

ІЛЛІНЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

22750 с. Росоховата вул.. Леніна 26 телефон 3-41-30

 

НАКАЗ

від  31 серпня  2020 р.                                                                №_75_

 

Про призначення відповідальної особи

 за виконання та дотримання

 протиепідемічних заходів

 

Керуючись рекомендаціями МОН України (Лист  «Щодо необхідності створення безпечних умов для організованого початку 2020/2021 навчального року» №1/9-419 від 04.08.2020 року). Враховуючи заходів щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину у зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головногодержавного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50 (далі -Рекомендації), з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), створення безпечних умов для збереження життя і здоров'я здобувачів освіти,

 

НАКАЗУЮ:

1.     Призначити відповідальною особою  за виконання та дотримання протиепідемічних заходів Змієвець Марію Дмитрівну, вчителя основ здоров'я.

2.     Відповідальній особі  за виконання та дотримання протиепідемічних заходів Змієвець Марії Дмитрівні забезпечити:

2.1.         Проведення  щоденного контролю за виконанням заходів;

2.2.         Проведення роз'яснювальної роботи з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед персоналу або здобувачів освіти;

2.3.         Розробку алгоритму дій на випадок надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти;

2.4.         Недопущення до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я;

2.5.         Проведення інструктажу для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.

3.        Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

 

Директор школи               К.П. Цвіркун

З наказом ознайомлено:

Змієвець М.Д.


РОСОХОВАТСЬКА

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ

ІЛЛІНЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

22750 с. Росоховата вул.. Леніна 26 телефон 3-41-30

 

НАКАЗ

від  31 серпня  2020 р.                                                                №_76_

 

Про затвердження протиепідемічних заходів на

період карантину у зв’язку поширенням

коронавірусної хвороби (COVID-19)

 

Керуючись рекомендаціями МОН України (Лист  «Щодо необхідності створення безпечних умов для організованого початку 2020/2021 навчального року» №1/9-419 від 04.08.2020 року). Враховуючи заходів щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину у зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головногодержавного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50 (далі -Рекомендації), на підставі рішення педагогічної ради від 31.08.2020 року  №1, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), створення безпечних умов для збереження життя і здоров'я здобувачів освіти,

 

НАКАЗУЮ:

 

1.     Затвердити Протиепідемічні заходи на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (Додаток 1)

2.     Забезпечити неухильне виконання захдів всім учасникам освітнього процесу.

3.     Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

 

Директор школи               К.П. Цвіркун

 

З наказом ознайомлено:

Змієвець М.Д.

Найда О.М.

Завальний В.В.

Грищук Г.П.

Левківський С.В.

Люлько А.І.

Бринюк Р.С.

Гриник А.В.

Горобець К.Ф.

Франчук Л.О.

Руденко Т.В.

Цвіркун В.М.

Король І.О.

Додаток 1

до наказу №76

від 31.08.2020 року

Протиепідемічні заходи

на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної

хвороби (COVID-19)

З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) у навчальному 2020-2021 році з урахуванням необхідності забезпечення належних протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (СОУЮ-19).

1.      Відповідальність за організацію та виконання протиепідемічних заходів покладається на засновника (власника) та керівника закладу освіти.

2.      Керівник та медичний персонал закладу освіти, або відповідальна особа, яка пройшла відповідний інструктаж та призначена наказом керівника закладу, забезпечують:

ü щоденний контроль за виконанням заходів;

ü проведення роз'яснювальної роботи з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед персоналу або здобувачів освіти;

ü розробку алгоритмів дій на випадок надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти;

ü недопущення до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я;

ü проведення інструктажу для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.

3.      Допуск до роботи персоналу закладів освіти здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора, захисного щитка або маски, в тому числі виготовленої самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром.

ü У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла понад 37,2 °С або із ознаками гострого респіраторного захворювання, такий співробітник не допускається до роботи з рекомендаціями звернутись за медичною допомогою до сімейного лікаря.

ü При появі підвищеної температури тіла понад 37,2 °С або ознак гострого респіраторного захворювання вдома. співробітник повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою.

4.      Усі працівники закладу забезпечуються засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.

ü Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

5.      Керівник закладу освіти забезпечує:

ü організацію централізованого збору використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів;

ü проведення навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог;

ü необхідні умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук тощо);

ü обмеження проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладів освіти - проведення педагогічних рад. засідань ректоратів, конкурсних комісій, конференцій трудового колективу тощо);

ü розміщення інформації (плакатів/банерів) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю.

Вимоги щодо організації освітнього процесу

6.      Керівник закладу освіти розробляє маршрути руху здобувачів освіти (залучаються всі можливі входи в приміщення закладу) та складає графік, за яким відбувається допуск здобувачів освіти до закладу. Графік допуску повинен бути сформований таким чином, щоб запобігати утворенню скупчення учасників освітнього процесу. Забороняється допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю.

7.     Педагогічний склад закладу освіти перед початком занять проводить опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.

ü В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, здобуванні освіти одягають маску, тимчасово повинні бути ізольовані в спеціально відведеному приміщенні закладу, інформуються батьки (інші законні представники) та приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров'я.

ü Після вилучення особи з симптомами інфекційної хвороби в приміщенні, де перебувала така особа, проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція висококонтактних поверхонь.

8.      Вхід до приміщень закладу дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим.

ü Для учнів 1 - 4 класів вхід та пересування приміщеннями закладу освіти дозволяється без використання захисної маски або респіратора.

ü В регіонах, що відносяться до «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки, педагогам в процесі викладання навчальної дисципліни рекомендовано використовувати захисні щитки.

9.     На всіх входах до закладу організовуються місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця для обробки рук позначаються яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо).

10.                        Пересування здобувачів освіти між навчальними класами, повинно бути мінімізованим.

11.                       Необхідно забезпечити раціональне використання запасних виходів із закладу освіти, використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти.

12.                        За можливості забезпечити проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

13.                        Проведення занять у класах дозволено лише для окремих класів (груп).

14.                       У разі підтвердження випадку коронавірусної хвороби COVID-19в одного з учнів, всі інші учні відповідної групи визнаються такими, що потребують самоізоляції, та повинні вживати заходів, передбачених галузевими стандартами в сфері охорони здоров'я.

15.                       У санітарних кімнатах потрібно забезпечити наявність рідкого мила та паперових рушників (або електросушарок для рук). Використання багаторазових рушників заборонено.

ü Основним заходом гігієни рук в умовах закладу освіти є миття рук з милом. Використання антисептиків доцільне лише в тому випадку, коли відсутній доступ до проточної води з милом. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або як заміна миття рук або антисептичної обробки не рекомендується.

16.                        Після проведення занять у кінці робочого дня необхідно провести очищення і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо).

17.                        Після кожного навчального заняття проводити провітрювання впродовж не менше 10 хвилин. При провітрюванні слід забезпечити безпеку дітей шляхом встановлення замків та фізичних обмежувачів на вікна.

Вимоги до організації харчування

18.                        Керівник закладу освіти розробляє графік харчування здобувачів освіти. які можуть одночасно отримувати (на лінії роздачі) та вживати їжу, не порушуючи фізичної дистанції 1 метр.

19.                       Функціонування питних шкільних фонтанчиків на території закладу освіти не дозволяється. Питний режим здобувана освіти організовується з допомогою використання індивідуальних ємностей для рідини або фасованої питної продукції.

20.                        При організації харчування необхідно забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

21.                       Усі працівники харчоблоку забезпечуються засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.

22.                        Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

23.                       Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, повинен бути забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.

24.                        При організації харчування необхідно забезпечити умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни - рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо.

25.                        З працівниками харчоблоку необхідно провести навчання щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, забезпечити контроль за виконанням цих вимог.

Вимоги до поводження з використаними засобами індивідуального

захисту

27.       Керівник закладу організовує централізований збір та утилізацію використаних засобів індивідуального захисту (захисні маски, респіратори, гумові рукавички, захисні щитки), паперових серветок в окремі контейнери/урни (картонні або пластикові), з кришками та поліетиленовими пакетами, наступним чином:

ü кількість та об'єм (місткість) контейнерів/урн визначається з розрахунку на кількість відвідувачів закладу освіти, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів;

ü контейнери рекомендовано встановлювати біля входу в заклади освіти, коридорах та санвузлах;

ü поліетиленові пакети з контейнерів, у яких зібрано використані засоби індивідуального захисту (захисні маски, респіратори, гумові рукавички, захисні щитки), необхідно замінювати після заповнення або за графіком, щільно зав'язувати (рекомендується використовувати додатковий пакет для надійності зберігання використаних засобів індивідуального захисту) та наносити маркування («використані засоби індивідуального захисту»);

ü щоденно здійснювати дезінфекцію контейнерів, картонні контейнери одноразового використання після використання підлягають утилізації.

 

 


РОСОХОВАТСЬКА

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ

ІЛЛІНЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

22750 с. Росоховата вул.. Леніна 26 телефон 3-41-30

 

НАКАЗ

від  01 вересня  2020 р.                                                                №_77_

 

Про затвердження алгоритму дій

в разі виявлення ознак гострого

 респіраторного захворювання

 

Керуючись рекомендаціями МОН України (Лист  «Щодо необхідності створення безпечних умов для організованого початку 2020/2021 навчального року» №1/9-419 від 04.08.2020 року). Враховуючи заходів щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину у зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головногодержавного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50 (далі -Рекомендації), наказу по школі від 31.09.2020 року №76 «Про затвердження протиепідемічних заходів на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», на підставі рішення педагогічної ради від 31.08.2020 року  №1, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), створення безпечних умов для збереження життя і здоров'я здобувачів освіти,

 

НАКАЗУЮ:

 

1.     Затвердити алгоритм дій в разі виявлення ознак гострого респіраторного захворювання (Додаток 1)

2.     Відповідальній особі за виконання та дотримання протиепідемічних заходів Змієвець Марії Дмитрівні ознайомити всіх учасників освітнього процесу та батьків з алгоритмом дій в разі виявлення ознак гострого респіраторного захворювання.

3.     Педагогічним та медичному працівникам школи дотримуватись затвердженого  алгоритму дій в разі виявлення ознак гострого респіраторного захворювання

4.     Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

 

Директор школи               К.П. Цвіркун

 

З наказом ознайомлено:

Змієвець М.Д.

Найда О.М.

Завальний В.В.

Грищук Г.П.

Левківський С.В.

Люлько А.І.

Бринюк Р.С.

Гриник А.В.

Горобець К.Ф.

Франчук Л.О.

Руденко Т.В.

Цвіркун В.М.

Король І.О.


 

РОСОХОВАТСЬКА

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ

ІЛЛІНЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

22750 с. Росоховата вул.. Леніна 26 телефон 3-41-30

 

НАКАЗ

від  31 серпня  2020 р.                                                                №_72_

 

Про затвердження положення

про тимчасовий порядок організації

освітнього процесу в період

карантинних обмежень у зв’язку

з поширенням коронавірусної хвороби

(COVID-19) на 2020-2021 н.р.

 

Керуючись рекомендаціями МОН України (Лист  «Щодо необхідності створення безпечних умов для організованого початку 2020/2021 навчального року» №1/9-419 від 04.08.2020 року). Враховуючи заходи щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину у зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головногодержавного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50, протоколом № 33 позачергового засідання  районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій 31 серпня  2020 року, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), створення безпечних умов для збереження життя і здоров'я здобувачів освіти,

 

НАКАЗУЮ:

 

1.     Затвердити положення про тимчасовий порядок організації освітнього процесу в період карантинних обмежень у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) на 2020-2021 н.р. (Додаток 1)

2.   Розробити та затвердити протиепідемічні заходи на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

3.     Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

 

Директор школи               К.П. Цвіркун

 

З наказом ознайомлено:

Змієвець М.Д.

Найда О.М.

Завальний В.В.

Грищук Г.П.

Левківський С.В.

Люлько А.І.

Бринюк Р.С.

Гриник А.В.

Горобець К.Ф.

Франчук Л.О.

Руденко Т.В.

Цвіркун В.М.

Король І.О.


 

Додаток 1

до наказу №72

від 31.08.2020 року

 

Положення

про тимчасовий порядок організації освітнього процесу в Росоховатській ЗОШ І-ІІ ступенів Іллінецької районної ради Вінницької області в період карантинних обмежень у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

на 2020-2021 н.р.

 

Творча група Росоховатської ЗОШ І-ІІ ступенів Іллінецької районної ради Вінницької області опрацювавши рекомендації відділу освіти, постанову № 50 Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID - 19)», лист МОНУ № 1/9-420 від 05.08.2020 щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020-2021 навчальному році, протоколу № 33 позачергового засідання  районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій 31 серпня  2020 року, розробила Положення про тимчасовий порядок організації роботи закладу на 2020-2021 н.р. в умовах адаптивного карантину.

При організації освітнього процесу в умовах адаптивного карантину пріоритетами є:

— безпека учасників освітнього процесу;
— розбудова внутрішньої системи якості освіти;
— засвоєння учнями знань, набутих умінь, формування компетенцій, які визначені у державних стандартах та освітніх програмах;
— забезпечення соціалізації дітей;
— збереження здоров’я учасників освітнього процесу;
— уникнення перевантаження дітей;
— забезпечення вимог щодо організації протиепідемічних заходів в умовах адаптивного карантину з урахуванням вищезазначених документів.


Безпека в закладі освіти під час адаптивного карантину:

1.     Визначити відповідальною особою за координацію проведення інформаційних заходів з профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (COVID-19), інших респіраторних захворювань вчителя основ здоров’я Змієвець Марію Дмитрівну.  А також донести до всіх учасників освітнього процесу необхідність дотримуватися соціальної дистанції, обмежити кількість близького тілесного контакту.

2.     Заборонити батькам та стороннім особам вхід до навчального закладу під час освітнього процесу. Організувати спілкування з батьками дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку.

3.     Донести до відома батьків необхідність і обов‘язковість здійснювати термометрію кожного ранку до виходу дитини до школи. В разі виявлення у дитини ознак застудного захворювання та температури вище 37,20С– залишити дитину вдома і повідомити класного керівника про хворобу учня.

4.     Здійснювати постійний моніторинг раннього виявлення ознак респіраторних захворювань, вхідний скринінг на наявність ознак інфекційного захворювання учнів та працівників закладу (термометрія, опитувальники тощо). В разі виявлення дитини з ознаками ГРВЗ під час освітнього процесу , батьки мають бути готовими якнайшвидше забрати дитину з навчального закладу.

5.     Діти, що належать до групи ризику (хронічні легеневі хвороби, цукровий діабет, розлади імунної системи тощо) – рекомендовано обирати індивідуальну форму навчання.

6.     Початок занять о 9:00, закінчення — 15:35:

Уроки:

1 – 9:00

2 – 9:55

3 – 11:00

4 – 12:05

5 – 13:00

6 – 13:55

7 – 14:50

Перерви:

1 – 9:45 – 10хв

2 – 10:40 – 20хв

3 – 11:45 – 20 хв

4 – 12:50 – 10хв

5 – 13:45 – 10хв

6- 14:40 – 10хв

7.     Організувати на вході до навчального закладу чергування медсестри.

8.     В кожному приміщенні навчального закладу установити антисептичні засоби. Регулярно обробляти клавіатури в кабінеті інформатики, а також в будь-яких інших кабінетах, в яких є комп‘ютери.

9.     Забезпечити проведення роз’яснювальної роботи та інструктажів щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID -19.

10.                       Допуск до роботи персоналу здійснюється за наявності засобів індивідуального захисту (захисних масок, респіраторів) та термометрії.

11.                       Вхід до закладу дозволяється при наявності захисної маски, респіратора. Під час занять захисні маски можуть не використовуватись, але під час пересування приміщенням закладу використання захисних масок – обов’язкове.

12.                       Обмежити проведення масових заходів. Запобігати скупченню людей. Наради, засідання педради та інші заходи проводити дистанційно, онлайн.

13.                       Забезпечити заходи щодо дотримання санітарно-гігієнічних вимог згідно з Регламентом: провітрювання приміщення, обробка поверхонь, миття рук, вчасну заміну масок та правил їх утилізації.

14.                       Забезпечити неухильне виконання алгоритму дій при виявленні у закладі осіб з ознаками хвороби.

 

Особливості освітнього процесу під час адаптивного карантину

1.     Затвердити рішенням педагогічної ради:

·        гнучку структуру навчального року;

·        стратегію освітнього процесу щодо поєднання очної, дистанційної та змішаної форм навчання;

·        навчання за індивідуальною формою здобуття освіти (педагогічний патронаж, екстернатна, сімейна (домашня)) для осіб, що належать до груп ризику;

·        зміни до роботи закладу (збільшення тривалості перерв до 20 хв) з дотриманням вимог ДсанПіну;

·        роботу гуртків виключно в позаурочний час на базі одного класу для мінімізації ризиків захворювань.

2.     При складанні календарно-тематичних планів вчителям визначити ключові теми з предмету для якісного засвоєння подальшого матеріалу, максимально зосередивши подачу нового матеріалу в І півріччі, врахувати можливість опанування певних тем дистанційно із використанням веб-ресурсів.

3.     Зобов’язати батьків створити особисту електронну пошту і повідомити її класним керівникам.

4.     При організації освітнього процесу уникати видів діяльності, які вимагають фізичного контакту: групових ігор, комунікаційних вправ, які передбачають тактильний контакт.

5.     Уроки фізичної культури, за сприятливих погодних умов, проводити на відкритому повітрі з дотриманням соціальної дистанції.

 

Забезпечення питного режиму в школі

Питний режим учасники освітнього процесу організовують самостійно (мати індивідуальну пляшку з водою) – фонтанчики на території навчального закладу працювати не будуть.

 

Організація харчування в школі під час адаптивного карантину

 

1.     Харчування дітей буде здійснюватися за окремим графіком в їдальні.
Провести розрахунок максимальної кількості учнів, що можуть одночасно приймати їжу, не порушуючи соціальної дистанції.

2.     Розробити графік харчування учнів.

3.     Забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м, посадкових місць за столом — не більше 4-х осіб.

4.     Забезпечити безперебійне ГВП, функціонування рукомийників, сушарок, використання паперових рушників, наповнення дозаторів рідким милом тощо.

5.     Організувати миття та дезінфекцію поверхонь столів, стільців/лав, дверних ручок і т.д. після кожного прийому їжі.

6.     Забезпечити провітрювання приміщення обідньої зали та харчоблоку у перервах між прийомами їжі учнями.

7.     Страви розставляються на столи до приходу учнів, що дає змогу обмежити їх рух приміщенням їдальні та торкання поверхонь, контакт з учнями інших класів.

8.     Учні відвідують їдальню відповідно графіка харчування в супроводі вчителя. З класу до їдальні учні йдуть в масках. Перед споживанням їжі миють руки відповідно до інструкції. Займають місця за столами, які відведені для кожного класу на певній перерві. Після прийому їжі, одночасно та організовано виходять з обідньої зали.

9.     Закріпити за їдальнею технічного працівника, що забезпечить необхідну кількість дезінфікуючих та миючих засобів для потреб їдальні.

 


 

РОСОХОВАТСЬКА

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ

ІЛЛІНЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

22750 с. Росоховата вул.. Леніна 26 телефон 3-41-30

 

НАКАЗ

від  31 серпня  2020 р.                                                                №_73_

 

Про затвердження

тимчасового порядку організації

освітнього процесу в період

карантинних обмежень у зв’язку

з поширенням коронавірусної хвороби

 

Керуючись рекомендаціями МОН України (Лист  «Щодо необхідності створення безпечних умов для організованого початку 2020/2021 навчального року» №1/9-419 від 04.08.2020 року). Враховуючи заходи щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину у зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50, протоколом № 33 позачергового засідання  районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій 31 серпня  2020 року, згідно з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), створення безпечних умов для збереження життя і здоров'я здобувачів освіти,

 

НАКАЗУЮ:

 

1.     Затвердити тимчасовий порядок організації освітнього процесу в період карантинних обмежень (Додаток 1)

2.     Всім працівникам дотримуватися тимчасовий порядок організації освітнього процесу в період карантинних обмежень.

3.     Класним керівникам ознайомити з тимчасовим порядком організації освітнього процесу в період карантинних обмежень учнів та батьків (дистанційно).

4.     Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

 

Директор школи                     К.П. Цвіркун

 

З наказом ознайомлено:

Змієвець М.Д.

Найда О.М.

Завальний В.В.

Грищук Г.П.

Левківський С.В.

Люлько А.І.

Бринюк Р.С.

Гриник А.В.

Горобець К.Ф.

Франчук Л.О.

Руденко Т.В.

Цвіркун В.М.

Король І.О.

 


 

Додаток 1

до наказу №73

від 31.08.2020 року

Тимчасовий

порядок організації освітнього процесу в Росоховатській ЗОШ І-ІІ ступенів на період карантину в зв’язку з поширенням короновірусної  хвороби

 

Підготовчі заходи щодо відновлення освітнього процесу.

 

1. Допуск до роботи персоналу закладу освіти здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски,в тому числі виготовлених самостійно)після проведення термометрії безконтактним термометром.

 

2. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед  одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

 

3. Класним керівникам провести опитування учнів шляхом заповнення уніфікованих опитувальників та узагальнити дані за трьома категоріями: не хворів/ контактна особа/ перехворів

4. Медичній сестрі провести опитування працівників школи  шляхом заповнення уніфікованих опитувальників та узагальнити дані за трьома категоріями: не хворів/ контактна особа/ перехворів

 

5. Медичній сестрі провести аналіз даних уніфікованих опитувальників на підставі узагальнених класними керівниками даних про стан здоров’я дітей.

6.  Дирекція забезпечує техпрацівників дезінфікуючими засобами для проведення обробки приміщень.

7. Технічні працівники здійснюють повну гігієнічну та санітарну обробку закладу освіти.

 

Особливості відвідування закладу освіти

1. Вхід до приміщення закладу  дозволяється при наявності захисної маски або респіратора.

2. Всі вчителі приходять на роботу 8.30

3. Перед початком робочого дня медсестрою проводиться температурний скринінг з фіксацією у журналі.

4. Прийом дітей до закладу освіти поводити на підставі позитивних висновків за результатами моніторингу стану здоров’я дитини на закріпленій за віковими групами території з максимальним уникненням контактів з дорослими (батьками) та учнями інших класів.

5. Рух учнів на вхід схематично позначений  стрілками червоного кольору, а на вихід – зеленого.

Особливості організації освітнього процесу

1.  Захисні маски можуть не використовуватись під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим.

2. Учні 5-9 класів знаходяться  під час освітнього процесу у закріплених класах.

3.Провітрювання на перервах відбувається згідно графіка (додаток 1)

4. Під час першого тижня навчання першими уроками проводяться уроки здоров’я, на яких зосереджується увага на знаннях щодо профілактики вірусних захворювань та контролю самопочуття.

5. Класні керівники перед початком занять проводить опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.

7.  Протягом дня усім учасникам освітнього процесу необхідно дотримуватись правил знезараження рук.

8. При організації освітнього процесу уникати  видів діяльності, які вимагають фізичного контакту: групових ігор, комунікаційних вправ, які передбачають тактильний контакт.

9. Уроки фізичної культури за сприятливих погодних умов проводити на відкритому  повітрі з дотриманням соціальної дистанції.

Особливості харчування

1.                      Харчування учнів 1-9 класів відбувається за графіком. (додаток 2)

2.                      Вчитель приводить  учнів свого класу до їдальні згідно встановленого графіку.

3.                      Діти миють і дезінфікують руки, знімають маски

4.                      Прибиральниця ( технічний працівник школи) прибирає і миє дезінфікуючим засобом столи.

5.                      Функціонування питних шкільних фонтанчиків не дозволяється. Питний режим здобувачів освіти організовується з допомогою використання індивідуальних ємностей для рідини або фасованої питної продукції.

Дії у разі виявлення в класі дитини з ознаками хвороби.

1. Вчитель дистанційно інформує відповідальну особу та медпрацівника

2. Медичний працівник забирає дитину до ізолятора та повідомляє дирекцію про приміщення, де необхідно здійснити дезінфекцію.

3. Дітей класу ізолюють (припиняється рух дітей по школі.)

4. У разі потреби мед. працівник викликає швидку медичну допомогу.

5. Технічний правник проводить дезінфекцію приміщень

6. Дирекція інформує батьків та відділ освіти про виявлення дитини з ознаками хвороби, обмежує вхід до приміщень, де перебувала дитина з ознаками хвороби.

7. Вчитель проводить інструктаж з дітьми, які були в контакті з дитиною з ознаками хвороби.

8. Діти з класу , де виявлено дитину з ознаками хвороби, переходять на самоізоляцію до отримання  результатів лабораторних досліджень

9. Якщо тест не підтверджує COVID-19 – діти класу повертаються на навчання.

10. Якщо тест підтверджує COVID-19 , діти переходять на дистанційне навчання (2 тижні.)

 

Обов’язкові  заходи під час освітнього процесу

1.  Педагогічні працівники протягом дня слідкують за станом здоров’я дітей та у разі виявлення ознак захворювання передають учня медичному працівнику та інформують адміністрацію

2 Після кожного уроку проводиться провітрювання у класах.

3. Після закінчення занять учні покидають приміщення школи з дотриманням соціальної дистанції.

4. Після закінчення навчального процесу технічними працівниками проводиться вологе прибирання та дезінфекція поверхонь, підвіконь,  дверних ручок в усіх приміщення закладу освіти.


Додаток 1

Графік

провітрювання та дезінфекції поверхонь

 

1.     Провітрювання після кожного уроку:

1 – 9:45 – 10хв

2 – 10:40 – 20хв

3 – 11:45 – 20 хв

4 – 12:50 – 10хв

5 – 13:45 – 10хв

6- 14:40 – 10хв

2.     Після закінчення занять дезінфекція всіх поверхонь та місць для сидіння:

1.     12:50

2.     13.45

3.     14:40

4.     15:35


Додаток 2

Графік прийому їжі

1-4 класи – з 1040 до 1100

6-9 класи – з 1145 до 1205