Положення про тимчасовий порядок організації освітнього процесу в Росоховатській ЗОШ І-ІІ ступенів Іллінецької районної ради Вінницької області в період карантинних обмежень у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) на 2020-2021 н.р.

Затверджено наказом по школі

 №72 від 31.08.2020 року

Положення

про тимчасовий порядок організації освітнього процесу в Росоховатській ЗОШ І-ІІ ступенів Іллінецької районної ради Вінницької області в період карантинних обмежень у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

на 2020-2021 н.р.

 

Творча група Росоховатської ЗОШ І-ІІ ступенів Іллінецької районної ради Вінницької області опрацювавши рекомендації відділу освіти, постанову № 50 Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID - 19)», лист МОНУ № 1/9-420 від 05.08.2020 щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020-2021 навчальному році, протоколу № 33 позачергового засідання  районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій 31 серпня  2020 року, розробила Положення про тимчасовий порядок організації роботи закладу на 2020-2021 н.р. в умовах адаптивного карантину.

При організації освітнього процесу в умовах адаптивного карантину пріоритетами є:

— безпека учасників освітнього процесу;
— розбудова внутрішньої системи якості освіти;
— засвоєння учнями знань, набутих умінь, формування компетенцій, які визначені у державних стандартах та освітніх програмах;
— забезпечення соціалізації дітей;
— збереження здоров’я учасників освітнього процесу;
— уникнення перевантаження дітей;
— забезпечення вимог щодо організації протиепідемічних заходів в умовах адаптивного карантину з урахуванням вищезазначених документів.


Безпека в закладі освіти під час адаптивного карантину:

1.     Визначити відповідальною особою за координацію проведення інформаційних заходів з профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (COVID-19), інших респіраторних захворювань вчителя основ здоров’я Змієвець Марію Дмитрівну.  А також донести до всіх учасників освітнього процесу необхідність дотримуватися соціальної дистанції, обмежити кількість близького тілесного контакту.

2.     Заборонити батькам та стороннім особам вхід до навчального закладу під час освітнього процесу. Організувати спілкування з батьками дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку.

3.     Донести до відома батьків необхідність і обов‘язковість здійснювати термометрію кожного ранку до виходу дитини до школи. В разі виявлення у дитини ознак застудного захворювання та температури вище 37,20С– залишити дитину вдома і повідомити класного керівника про хворобу учня.

4.     Здійснювати постійний моніторинг раннього виявлення ознак респіраторних захворювань, вхідний скринінг на наявність ознак інфекційного захворювання учнів та працівників закладу (термометрія, опитувальники тощо). В разі виявлення дитини з ознаками ГРВЗ під час освітнього процесу , батьки мають бути готовими якнайшвидше забрати дитину з навчального закладу.

5.     Діти, що належать до групи ризику (хронічні легеневі хвороби, цукровий діабет, розлади імунної системи тощо) – рекомендовано обирати індивідуальну форму навчання.

6.     Початок занять о 9:00, закінчення — 15:35:

Уроки:

1 – 9:00

2 – 9:55

3 – 11:00

4 – 12:05

5 – 13:00

6 – 13:55

7 – 14:50

Перерви:

1 – 9:45 – 10хв

2 – 10:40 – 20хв

3 – 11:45 – 20 хв

4 – 12:50 – 10хв

5 – 13:45 – 10хв

6- 14:40 – 10хв

7.     Організувати на вході до навчального закладу чергування медсестри.

8.     В кожному приміщенні навчального закладу установити антисептичні засоби. Регулярно обробляти клавіатури в кабінеті інформатики, а також в будь-яких інших кабінетах, в яких є комп‘ютери.

9.     Забезпечити проведення роз’яснювальної роботи та інструктажів щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID -19.

10.                       Допуск до роботи персоналу здійснюється за наявності засобів індивідуального захисту (захисних масок, респіраторів) та термометрії.

11.                       Вхід до закладу дозволяється при наявності захисної маски, респіратора. Під час занять захисні маски можуть не використовуватись, але під час пересування приміщенням закладу використання захисних масок – обов’язкове.

12.                       Обмежити проведення масових заходів. Запобігати скупченню людей. Наради, засідання педради та інші заходи проводити дистанційно, онлайн.

13.                       Забезпечити заходи щодо дотримання санітарно-гігієнічних вимог згідно з Регламентом: провітрювання приміщення, обробка поверхонь, миття рук, вчасну заміну масок та правил їх утилізації.

14.                       Забезпечити неухильне виконання алгоритму дій при виявленні у закладі осіб з ознаками хвороби.

 

Особливості освітнього процесу під час адаптивного карантину

1.     Затвердити рішенням педагогічної ради:

·        гнучку структуру навчального року;

·        стратегію освітнього процесу щодо поєднання очної, дистанційної та змішаної форм навчання;

·        навчання за індивідуальною формою здобуття освіти (педагогічний патронаж, екстернатна, сімейна (домашня)) для осіб, що належать до груп ризику;

·        зміни до роботи закладу (збільшення тривалості перерв до 20 хв) з дотриманням вимог ДсанПіну;

·        роботу гуртків виключно в позаурочний час на базі одного класу для мінімізації ризиків захворювань.

2.     При складанні календарно-тематичних планів вчителям визначити ключові теми з предмету для якісного засвоєння подальшого матеріалу, максимально зосередивши подачу нового матеріалу в І півріччі, врахувати можливість опанування певних тем дистанційно із використанням веб-ресурсів.

3.     Зобов’язати батьків створити особисту електронну пошту і повідомити її класним керівникам.

4.     При організації освітнього процесу уникати видів діяльності, які вимагають фізичного контакту: групових ігор, комунікаційних вправ, які передбачають тактильний контакт.

5.     Уроки фізичної культури, за сприятливих погодних умов, проводити на відкритому повітрі з дотриманням соціальної дистанції.

 

Забезпечення питного режиму в школі

Питний режим учасники освітнього процесу організовують самостійно (мати індивідуальну пляшку з водою) – фонтанчики на території навчального закладу працювати не будуть.

 

Організація харчування в школі під час адаптивного карантину

 

1.     Харчування дітей буде здійснюватися за окремим графіком в їдальні.
Провести розрахунок максимальної кількості учнів, що можуть одночасно приймати їжу, не порушуючи соціальної дистанції.

2.     Розробити графік харчування учнів.

3.     Забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м, посадкових місць за столом — не більше 4-х осіб.

4.     Забезпечити безперебійне ГВП, функціонування рукомийників, сушарок, використання паперових рушників, наповнення дозаторів рідким милом тощо.

5.     Організувати миття та дезінфекцію поверхонь столів, стільців/лав, дверних ручок і т.д. після кожного прийому їжі.

6.     Забезпечити провітрювання приміщення обідньої зали та харчоблоку у перервах між прийомами їжі учнями.

7.     Страви розставляються на столи до приходу учнів, що дає змогу обмежити їх рух приміщенням їдальні та торкання поверхонь, контакт з учнями інших класів.

8.     Учні відвідують їдальню відповідно графіка харчування в супроводі вчителя. З класу до їдальні учні йдуть в масках. Перед споживанням їжі миють руки відповідно до інструкції. Займають місця за столами, які відведені для кожного класу на певній перерві. Після прийому їжі, одночасно та організовано виходять з обідньої зали.

9.     Закріпити за їдальнею технічного працівника, що забезпечить необхідну кількість дезінфікуючих та миючих засобів для потреб їдальні.