Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в Росоховатській ЗОШ І-ІІ ступенів на період карантину в зв’язку з поширенням короновірусної хвороби

Затверджено наказом по школі

від 31.08.2020року №73

Тимчасовий

порядок організації освітнього процесу в Росоховатській ЗОШ І-ІІ ступенів на період карантину в зв’язку з поширенням короновірусної  хвороби

 

Підготовчі заходи щодо відновлення освітнього процесу.

 

1. Допуск до роботи персоналу закладу освіти здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски,в тому числі виготовлених самостійно)після проведення термометрії безконтактним термометром.

 

2. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед  одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

 

3. Класним керівникам провести опитування учнів шляхом заповнення уніфікованих опитувальників та узагальнити дані за трьома категоріями: не хворів/ контактна особа/ перехворів

4. Медичній сестрі провести опитування працівників школи  шляхом заповнення уніфікованих опитувальників та узагальнити дані за трьома категоріями: не хворів/ контактна особа/ перехворів

 

5. Медичній сестрі провести аналіз даних уніфікованих опитувальників на підставі узагальнених класними керівниками даних про стан здоров’я дітей.

6.  Дирекція забезпечує техпрацівників дезінфікуючими засобами для проведення обробки приміщень.

7. Технічні працівники здійснюють повну гігієнічну та санітарну обробку закладу освіти.

 

Особливості відвідування закладу освіти

1. Вхід до приміщення закладу  дозволяється при наявності захисної маски або респіратора.

2. Всі вчителі приходять на роботу 8.30

3. Перед початком робочого дня медсестрою проводиться температурний скринінг з фіксацією у журналі.

4. Прийом дітей до закладу освіти поводити на підставі позитивних висновків за результатами моніторингу стану здоров’я дитини на закріпленій за віковими групами території з максимальним уникненням контактів з дорослими (батьками) та учнями інших класів.

5. Рух учнів на вхід схематично позначений  стрілками червоного кольору, а на вихід – зеленого.

Особливості організації освітнього процесу

1.  Захисні маски можуть не використовуватись під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим.

2. Учні 5-9 класів знаходяться  під час освітнього процесу у закріплених класах.

3.Провітрювання на перервах відбувається згідно графіка (додаток 1)

4. Під час першого тижня навчання першими уроками проводяться уроки здоров’я, на яких зосереджується увага на знаннях щодо профілактики вірусних захворювань та контролю самопочуття.

5. Класні керівники перед початком занять проводить опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.

7.  Протягом дня усім учасникам освітнього процесу необхідно дотримуватись правил знезараження рук.

8. При організації освітнього процесу уникати  видів діяльності, які вимагають фізичного контакту: групових ігор, комунікаційних вправ, які передбачають тактильний контакт.

9. Уроки фізичної культури за сприятливих погодних умов проводити на відкритому  повітрі з дотриманням соціальної дистанції.

Особливості харчування

1.                      Харчування учнів 1-9 класів відбувається за графіком. (додаток 2)

2.                      Вчитель приводить  учнів свого класу до їдальні згідно встановленого графіку.

3.                      Діти миють і дезінфікують руки, знімають маски

4.                      Прибиральниця ( технічний працівник школи) прибирає і миє дезінфікуючим засобом столи.

5.                      Функціонування питних шкільних фонтанчиків не дозволяється. Питний режим здобувачів освіти організовується з допомогою використання індивідуальних ємностей для рідини або фасованої питної продукції.

Дії у разі виявлення в класі дитини з ознаками хвороби.

1. Вчитель дистанційно інформує відповідальну особу та медпрацівника

2. Медичний працівник забирає дитину до ізолятора та повідомляє дирекцію про приміщення, де необхідно здійснити дезінфекцію.

3. Дітей класу ізолюють (припиняється рух дітей по школі.)

4. У разі потреби мед. працівник викликає швидку медичну допомогу.

5. Технічний правник проводить дезінфекцію приміщень

6. Дирекція інформує батьків та відділ освіти про виявлення дитини з ознаками хвороби, обмежує вхід до приміщень, де перебувала дитина з ознаками хвороби.

7. Вчитель проводить інструктаж з дітьми, які були в контакті з дитиною з ознаками хвороби.

8. Діти з класу , де виявлено дитину з ознаками хвороби, переходять на самоізоляцію до отримання  результатів лабораторних досліджень

9. Якщо тест не підтверджує COVID-19 – діти класу повертаються на навчання.

10. Якщо тест підтверджує COVID-19 , діти переходять на дистанційне навчання (2 тижні.)

 

Обов’язкові  заходи під час освітнього процесу

1.  Педагогічні працівники протягом дня слідкують за станом здоров’я дітей та у разі виявлення ознак захворювання передають учня медичному працівнику та інформують адміністрацію

2 Після кожного уроку проводиться провітрювання у класах.

3. Після закінчення занять учні покидають приміщення школи з дотриманням соціальної дистанції.

4. Після закінчення навчального процесу технічними працівниками проводиться вологе прибирання та дезінфекція поверхонь, підвіконь,  дверних ручок в усіх приміщення закладу освіти.


Додаток 1

Графік

провітрювання та дезінфекції поверхонь

 

1.     Провітрювання після кожного уроку:

1 – 9:45 – 10хв

2 – 10:40 – 20хв

3 – 11:45 – 20 хв

4 – 12:50 – 10хв

5 – 13:45 – 10хв

6- 14:40 – 10хв

2.     Після закінчення занять дезінфекція всіх поверхонь та місць для сидіння:

1.     12:50

2.     13.45

3.     14:40

4.     15:35


Додаток 2

Графік прийому їжі

1-4 класи – з 1040 до 1100

6-9 класи – з 1145 до 1205